36V 14,5Ah Akumulátor...
Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark vhodná pro uložení do rámu.
Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark.
Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/11,6 Ah.
Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (40x2900mAh). "Ochrannou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancéry. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.)
Akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou STC-8127LC 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.
Vhodné pro motory 250W až 500W.
Nemá v této verzi žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička, rámový box atd).
Typ článků: | Li-ion značkové LG Chem INR 18650-MH1 |
Nabíjecí napětí: | 42 V |
Nominální napětí: | 36 V |
Nabíjení: | Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule. |
Doba nabíjení: | 6 hodin |
BMS: | ANO (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody) |
Max. nabíjecí proud: | 2 A |
Nominální vybíjecí proud: | 20 A |
Max. vybíjecí proud: | 40 A (15s) |
Životnost (úbytek kapacity): | 500 cyklů* (kdy je kapacita větší jak 70% nominální**) |
Pracovní teplota: | nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C |
USB port: | ANO (pro nabíjení externích zařízení do 1A) |
Indikátor stavu aku: | ANO |
Způsob zapínání/vypínání | přepínačem elektronicky přes BMS |
Rozměry v x š x d (bez doku): |
95 x 75 x 330 mm |
Hmotnost: | 2,65 kg (s dokem: 2,82kg) |
Nabíjecí konektor: | ST-3pin (max. 4A) |
Standardní/Volitelná nabíječka: | 36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin / 36V/4A plně automatická STC-8150LC - STC-3pin |
Záruka: | 2 roky |
Příslušenství: | plastový dok, nabíječka 36V/2A, 2x klíček, CZ návod |
* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu
** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu!
Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark.
Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark vhodná pro uložení do rámu.
Akumulátor pro elektrokola s dámským rámem, kde nejde umístit baterii do rámu.
Akumulátor pro elektrokola s dámským rámem, kde nejde umístit baterii do rámu.